möte och konfirmation!

Heysan, jag är ganska trött och ska göra mig i ordning för att åka till Diza, ska typ se på film med henne eller något sånt, vi får se vad vi hittar på för något. Idag har i alla fall varit en väldigt bra dag måste jag säga.
Åkte i alla fall till kyrkan så att jag var där 11. HAde mötet och det gick bra. Det är så skönt att vara på strukturerade möten, jag menar jag är ju van vid att möten inte alls fungerar som dom ska, så det var faktiskt skönt. Sedan där vid 12 så gick vi till Scandic och käkade, hur gott som helst var det i alla fall. Okey, nog för att gurkan smakade jord, men aja, det har inte med saken att göra, käkade i alla fall kycklingfile med pasta sallad, och ja det var sjukt gott, men starkt!
Sedan gick jag tillbaka till kyrkan och tittade på Hildas konfirmation, fick typ flashback frpn min konfirmation då ;_;
Tog sjukt mycket bilder i alla fall, nog för att merparten är skräp bilder men orkar inte rensa just nu faktiskt. Nu ska jag göra mig i ordning och dra mig till Diza, kramen<3

'
Typ 4 timmar idag!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback