Pigg=)

Godmorgon. Jag är faktiskt pigg idag! Hm, konstigt nog måste jag säga, men somnade hur som helst vid 11 igår, var hur trött som helst. Sedan upp 6, jag vet det är sommarlov, men annars tar jag mig inte in till stan, så det jämnar ut sig ändå faktiskt.
Solen skiner även idag, hur skönt som helst, även fast jag sitter inne vid datorn så tycker jag det är skönt. Men jag kommer inte hinna vara ute i solen idag, tyvär. Jag har ju som sagt möte först klockan 11, sedan ska jag försöka hinna titta på Hildas konfirmation. Dagarna går så fort, så jag vet alrdig riktigt om jag hinner göra allt jag borde, men sånt är livet antar jag.
Mina byxor jag fick igår är i alla fall as snygga. Ett par vita, sjukt opraktiskt, men sjukt snygga. Men dom lär ju bli skitiga direkt. Så jag fick ett par andra också typ svart/gråa, inte lika snygga men dom var SJUKT sköna faktiskt.
 
Jag har inte direkt något att säga just nu, så jag bloggar nog mer ikväll, då jag säkerligen har något att säga i alla fall.
Kramen<3


En bild från Kulturnatta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback