Snigel fart?

God kväll. Antar att det är kväll nu. Dagen har väl segat på i väldigt långsam takt. Satt hemma och väntade på att min bror skulle säga att vi skulle fara och bada. Och timmarna gick, jag väntade och väntade och väntade. Men inte sa han till att vi skulle fara och bada inte. Så tillslut frågade jag honom, och då svarar han att det blir så sen. Då var klockan liksom 2, hela dagen hade ju gått. Jag hade ju kunnat göra en massa saker istället för att sitta där hemma och vänta på något som uppenbarligen inte händer. Nä, hade jag vetat det i morse hade jag faktiskt stannat här, men det är lätt att vara efterklok antar jag!?
Jag gick i alla fall in till stan och hämtade min cykel för att sedan cykla ut till klockarbäcken(?). cyklade på 20 minuter, det känns faktiskt som en ganska bra tid, men då cyklade jag som en galning också haha. Men när jag väl kom fram så var jag verkligen hur slut som helst. Men, men sånt är livet.

Jag har i alla fall försökt logga in på gymnasieintagningen.nu hela dagen, men det har dinte funkat fast det stått att det ska fungera. Men nu när jag kom hit så prövade jag igen, och det funkade, så jag blev ju typ överlycklig.
Jag kom i alla fall in på NTI, och är 11 reserv på midgård. Men det känns faktiskt bra om jag ska vara ärlig, för alltså NTI är en midre skola, och det känns som det är bättre om jag vill satsa på skolan, vilket jag vill ju! Men det är mest skönt att veta att jag verkligen kommit in någon stans, att jag inte behöver oroa mig för det till hösten, så nu kan jag i alla fall slappna av på den fronten.
Tydligen kom Julia också in på NTI, så då har jag ju någon som är lite social i alla fall(:

Imorgon blir det kyrkan hela dagen, eller ja från typ 12, om man nu kan kalla det hela dagen vet jag inte men. Det ska hur som helst bli skönt. Ja, jag menar det faktiskt, det ska verkligen bli det, jag menar det är inte spec kul att sitta hemma och inte göra något alls. Jag gör hellre något om jag ska vara ärlig. Så det ska bli skönt, och roligt.
Nu ska jag ut och hoppa studsmatta, sen ska jag TYP bada i poolen, om den inte är svinkall fortfarande. Kramen<3


Saknar, så otroligt mycket. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL MED TANKE PÅ GYMNASIET :D

2009-06-29 @ 22:00:12
Postat av: anka

HEHE FRÅN MIG .]

2009-06-29 @ 22:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback