Tasting great!

Mjo minst sagt faktiskt. Allt är slappt nu, verkligen slappt om jag ska vara ärlig.  Det är nästan inget kvar i skolan nu, det är ett SO arbete som ska redovisas på torsdag som ska göras klart. Ska redovisa tillsammans med Julia, så det blir nog bra :D Känns skönt att det inte är något mer sen. Ska bli skönt att kunna ta det lugnt faktiskt.

Igår hade vi i alla fall avslutning med Lindigruppen, var på Fortet, och jag har bokstavligen blåmärken över HELA kroppen, något störande om jag ska vara ärlig för så fort jag typ stöter emot något så "AJ".
Men jag hade grymt kul, och ja blåmärkena och min huvudvärk var det minst sagt värt det! Helt unerbart kul hade jag i alla fall.

Fick tillbaka författarporträttet idag, fick G+, ja jag är faktiskt jätte nöjd! Sedan om alla andra tycker att vadå G+ det är väl inget. Men för mig är det faktiskt det och jag är verkligen nöjd! Så ni kan knipa om ni tycker något annat för jag bryr mig ändå inte så det tjänar inget till.

Imorgon blir det 1 lektion mellan 0950 och Ca 11, känns det värt, nej det gör det faktiskt inte, inte ett dugg känns mest som om jag vill skita i den eftersom vi säkerligen inte kommer göra något, han kan liksom inte börja något nytt nu så. MEn men det är bara att pallra sig dit ändå.
Sedan blir det ju Bal på kvällen, och nä jag är faktiskt inte taggad, alla andra verkar vara det, men jag är inte det. Aja det kommer säkert imorgon. Men nu ska jag sätta mig och se på House och äta Marabou mintkrokant<3 Kramen<3


Kommentarer
Postat av: Linnèa

jaa jag med, Norrbyskär är underbart! Vi far ut på morgonen den 12. Hur länge ska ni stanna då? :)

Postat av: Linnèa

Okej :) vi stannar till den 16

2009-06-06 @ 18:17:47
URL: http://liinneea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback