Värme!!!

Denna värme tar seriöst kål på mig. Det är typ hur varmt som helst och jag tycker nästan(!) att det är jobbigt.
Jag kom i alla fall hem för kanske en halvtimme sedan. Och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli färdig någon gång. Grillat är ju aldrig helt fel, så då gör det inget om jag får vänta ett tag. Gott ska det hur som helst bli.
Jag har varit på stan ifag, iofs inte spec länge. Men jag har varit där i alla fall. Och värdet har ju varit helt underbart. Men varmt. Jag börjar få lite färg, tror jag. Det känns i alla fall som det.
Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket om jag ska vara ärlig. Mamma har i alla fall köpt en studsmatta idag*ler*.
 Så jag har prövat den också. Men annars inget. Det blir en slapp kväll. Ska verkligen inte göra något alls. Eller i alla fall så lite som möjligt. Inte för att jag tror att man orkar göra så mycket i den här värmen men.

Det känns som om min hjärna är smått överhettad. Jag orkar inte tänka. Känns bara jobbigt att skriva just nu. Jag hade massa bra saker att skriva, men nu kommer jag inte på något alls. Det känns mest bara grötigt om jag ska vara ärlig.
Det fläktar typ inget alls från det öppna fönstret jag har brevid mig, som jag i vanliga fall brukar tycka är jobbigt för att det fläktar för mycket. Men jag antar att man inte ska klaga på värmen. Det är ju trots allt inte helt fel med sol och värme ändå.
 Nä, jag orkar inte skriva mer just nu. Ska skriva mer ikv. Så vi hörs senare. Kramen<3


Inte den, men en annan!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback