Norrbyskär<3

Imorgon klockan 0845 bär det av. Jag längtar. Det är bara över en dag, knappt det, men skitsamma, det spelar ingen roll. Jag får åka dit, jag är överlycklig (okey kanske inte överlycklig), men jag är glad. Det ska bli skönt. Men samtidigt är känslorna blandade, omskakande på något sätt ändå, jag vet inte. Men jag gruvar mig på något sätt. Känns som om det kommer bli ett slag mot mig på något sätt. Ja, det finns en anledning. Som om en film kommes spelas upp när jag kommer fram, att alla minnen kommer tillbaka, det orkar jag inte. Vill inte minnas, jag vill inte komma ihåg, det har också sina anledningar, jag orkar helt enkelt inte förklara varför. Men det är hur som komplicerat. Sånt är livet, jag ska inte hänga för det. Det kommer bli bra. Allt kommer bli bra.!! Men det känns sjukt jobbigt måste jag faktiskt säga! Men smsa med mig imorgon!!!

Ja, jag drar ju som sagt till Norrbyskär imorgon över dagen, det ska bli skönt samtidigt som det kommer kännas konstigt. Carola hämtar i alla fall på kyrkan 0845 imrn, hm vaddå sovmorgon, hade inte jag sommarlov? Nej, det där var helt serriöst ett skämt! Det gör inte så mycket, jag ska nog alldeles strax gå och lägga mig, börjar känna mig sjukligt trött om jag ska vara ärlig, mina ögonlock faller snart igen och jag somnar här! Men sandra och Claire är fortfarande här så då kan jag ju som inte gå och sova. Håller mig hellre vaken då faktisk!
Men jag ska slå in Hildas present också så jag inte glömmer det. Hon ska ju få den imorgon!
Men nu ska jag avrunda. KRamen


Imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback