set my life on the rewind and give me some more time!

TJA!
Dagen har bjudit på, ja. Vad har den bjudit på!? faktiskt massor om jag ska vara ärlig. Upp som vanligt där vid 6 tiden. Sedan åka in till stan. Städade upp lite på mitt rum, i datarummet  och försökte plockabort lite annat som jag faktiskt inte hade plockat bort innan jag åkte i Torsdags. Sedan satte jag mig vid datorn. Försökte komma fram till om jag skulle orka pallra mig till kyrkan eller inte. Detta resulterade dock endast i att jag tog mig en cykeltur till kyrkan och tillbaka hem. Men måste säga att det var en väldigt uppfriskande cykeltur faktiskt. Jag blev pigg, och det var nödvändigt. Och kan säga att det var sjukligt varmt också.
Sedan vid 11 tiden, halv 12 kanske den var smsade Linda mig och frågade om jag ville följa med henne på stan. Och vad var bättre än att åka ner på stan en solig dag som denna. Sa i alla fall att jag var tvungen att käka lunch först. Men Linde fråga om hon fick bjuda mig. Så vist. Gjorde mig i ordning och cyklade in till stan. Mötte Linda och började gå förbi pressbyrån. Jag märkte för den delen inte att Sarah typ vinkade hur mycket som helst på mig, fattade det inte förrän hon ringde och frågade om jag inte såg att hon vinkade. Ja, jag var lite förvirrad idag måste jag säga faktiskt. Vi mötte henne. Och gick sedan och köpte käk på Mcdonalds. Som vi sedan satte och på Apberget och åt, i det faktiskt väldigt vackra, och varma vädret.
Efter det kom Lindas kompis Maria(?). Vi vandrade runt lite, hittade väl inget direkt snyggt kan jag säga. Eller jo det gjorde jag faktiskt. Men jag ska spara pengar tills jag åker till Göteborg. Som för den delen är om sådär 2 veckor. Så det blev inte att  shoppa något direkt. Men man kan ju alltid drömma.
Sedan drog vi vidare på Möte om lokalen. Känndes väl inte sådär lysande till en början. Men det lättades upp och vi fann en bra lösning... Känns skönt. Drog mig sedan vidare hemmåt, packade sakerna och drog hit. Fick för den delen stå i bilkö på E4an, hallå!?

Imorgon blir det kyrkan hela dagen, precis som på torsdag. Sommar cafét startar imorgon. Känns skönt att veta att jag verkligen kommer ha något att göra istället för att bara sitta hemma och dega framfördatorn. Hur mycket får jag ut av mitt sommarlov då. Ganska lite, om inte inget alls. Och jag vill ändå ha något att göra. Bättre att sysselsätta sig med något liksom. Ska faktiskt bli riktigt skönt ändå. 
Men nu ska jag ta och avrunda detta inlägg och gå och sätta mig och se på TV. Halv börjar beck. Kramen<3


dom ser ut som Cola burkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback