buss

Sitter på bussen just nu, har varit i Sällsjö och är nu påväg hem, hem till min säng, så könns det faktiskt.
Just nu åker vi över bron in till mörsil och ska sedan vidare mott Östersund där vi ska stana och bada, ska faktiskt helt ärligt bli riktigt skönt. Jag har åkt slalom 5 timmar varje dag(okey 3 dagar) och bara vilat en halvtimme, så min kropp srejkar rätt så hårt just nu, jag ahr verkligen ont i varenda liten del av kroppen känns det som, men lite smärta har ingen dött av. Och jag har ju för den delen haft riktigt roligt också, och det är det som räknas. Jag orkar för närvarande inte skriva en massa om resan just nu eftersom jag sitter påen buss och är VÄLDIGT trött om jag säger så.
Vi beräknar att vara hemma vid 9 ikväll, men hur det blir med det det vet väl ingen, allt kan ju ändras när man åker med Junis haha. Nej Nu ska jag sluta KRAMEN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback