fredag!

Godmorgon! Jag börjar snart, men jag är inte ett dugg stressad, jag är klar att fara när som helst, så jag kan egentligen bara ta det lugnt. Det är fredag och helg snart. Det känns otroligt skönt faktiskt. Ikväll blir det typ att åka till ida och hitta på något kul:)  känns bättre det än att sitta hemma och uggla.
Pappa kunde inte fixa något band till umeåopen, men det gör egentligen inget, okey det var tråkigt, men sånt är livet ibland.
 Jag hittar säkerligen något annat att göra istället.:)
 
påtal om något helt annat så fick jag hem dom skriftliga omdömmena igår, och ja okey, jag kanske inte är sådär överdrivet nöjd om jag ska vara ärlig, men än har jag några veckor på mig att fixa till det, jag kan bara jag vill så. Det är bara att rycka tag i det nu och fixa det:).
 Jag åkte iaf till kyrkan igår, och jag ångrar mig verkligen inte måste jag säga. För jag var på mycket bättre humör när jag kom hem än när jag åkte:)
måste dra nu kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback