imorgon är idag igår!

Godmorgon! Jag skyndar mig att kasta in ett inlägg bara för att jag börjar om 20 minuter, och jag vet att jag kommer hinna i tid, bara för att vi har matte, och det är fredag! Tiden går så otroligt fort just nu och jag känner att jag inte hinner med, men sånt är livet ibland! Jag fattar inte att det redan är fredag, det var liksom nyss måndag. Tiden bara susar iväg från mig.
 Helgen blir slapp trotsallt, jag ska inte på glöden, så jag ska vara hos pappa ist. Så det blir nog en relativt lugn helg i alla fall, det känns skönt och jag kan nog behöva det tror jag.

Slapp dag idag, matte, svenska sedan hål, lunch sen NO till 1 och efter det så slutar jag, jag kan inte säga annat än att det känns otroligt skönt faktiskt, bara slappa lektioner idag. Jag har en känsla av att det kommer gå snabbt.
 Och nu när jag tittar ut ser det faktiskt ut som om det håller på att spricka upp idag! Så skönt med sol! Jag känner att våren är på väg, hur underbart är inte det då?  VÅR<3
 Nä, nu är det bäst att jag slutar så att jag inte blir sen! Kramen<3


Jag bjuder på en väldigt "snygg"*host*bild från Sällsjö, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback