jodå!

Helt slutkörd måste jag säga, är helt död känns det som! Men jag ska inte klaga för jag har faktiskt haft en riktigt kul i alla fall! Skolan var slapp som vanligt på fredagar faktiskt. Slutade vid halv 11. Men stannade ändå kvar på skolan och typ flätade linns hår?  Men sen drog jag i alla fall till kyrkan, också åkte jag, Rebecka och Carola upp till ersboda kyrkan, för att göra iordning för imorgon. Sedan tillbaka till teg och fortsätta, men sedan vid kvart i 5 så var vi i alla fall klara, också var jag hemma vid 5. Så nu ska jag bara klä på mig sedan drar jag vidare till Ida och ska vara med henne ikv.
 Och imorgon blir det att vara på stan klockan 10, och jag hoppas bara på att det ska vara bra väder då:) blir ju som några timmar på stan kan vi ju säga:). Men det är lugnt ändå :)!!
 Nu måste jag avrunda kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback