La Voix

Är det bara jag som verkligen tycker att rätt låt vann i melodifestivalen igår?
 Jag kan helt ärligt sitta och lyssna på den om och om igen bara för att jag tycker att den är så bra!
Den är helt klart utstickande, och första gången jag hörde tyckte jag att den var värdelös om jag ska vara ärlig, men nu inser jag ju hur bra den verkligen är. Helt klart rätt vinnare om jag får säga det!



Helgen har varit slapp och jag har inte gjort något speciellt faktiskt, har försökt att bara ta det lugnt, nej!
Men igår åkte vi och fikade hos Sandra, och sedan åkte vil till mormor och åt, potatissoppa, och det var nog bland de godaste soppor jag har ätit faktiskt!
Efter det cyklade jag upp till Umedalen och såg på melodifestivalen och cyklade sedan hem igen.
Och idag har jag suttit är så gått som hela dagen, har sett 2 filmer, Järnets Änglar och Taken! Taken var grymt bra faktiskt!
Men nu ska jag nog göra något vettigt! kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback