lördag:)

Okey det är bäst att jag bloggar nu, annars kommer jag ALDRIG få det gjort, jag menar jag kom hem vid 3 och tänkte göra det då, det är liksom över 6 timmar sedan och har fortfarande inte fått det gjort? hur seg kan man vara på en skala 1-10 då säger jag 20 i nuläget. För jag är trött och seg, har ont i HELA kroppen och känner mig febrig, jag vill verkligen inte bli sjuk nu det skulle vara en mardröm typ!
 Min dag har varit bra faktist, och då menar jag riktigt bra! Okey, det har varit väldigt kallt men det har faktiskt inte gjort så mycket måste jag säga! Jag har haft en bra dag trots kylan!
 Var på stan vid 10 och började fixa iordning. Sedan vid 11 så började det. och 14 slutade det, och vi började packa ihop. Tror, men jag vet inte, att vi fick ihop rätt bra med pengar iaf:) Även om det har varit kallt så har det varit roligt, och kylan är egentligen inget, jag hade ju kunnat klä mig bättre, inte för att vädret direkt var på vår sida idag men!
 Så mellan 10 och 15(ca) var jag nere på stan, och jag känner att det verkligen tog på kroppen, och jag hoppas verkligen inte att någon förkylning bryter ut pg a att jag stått ute i kylan så. Men man vet ju aldrig!
 Jag tycker min dag har varit underbart bra ändå, och jag är riktigt trött måste jag säga. Och dagen har bjudit på mycket skratt!:) Och väldigt kalla händer! men det gjorde inte så mycket det heller, jag återfick känseln efter ett tag xP
Tack för idag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback