män som hatar kvinnor!

Nu har jag varit och sett män som hatar kvinnor. Och jag ger den verkligen 5 av 5. För det var verkligen grymt bra!
 Vist hade jag ganska höga förväntningar på den med tanke på vad alla andra som har sett den har sagt! Och för er som inte har sett den tycker jag absolut att ni ska se den!
Och för att vara en svensk film så var den verkligen sjukt bra måste jag säga.!
 Tack syrran för en trevlig kväll ;D
Och puckot framför oss som inte stängt av ljudet på mobilen, eller stängt av den. Den började ringa och det tog ju VÄLDIGT lång tid innan han reagerade på att det ringde också, suck! Men helt klart en grym film!



Jag orkade inte skola idag, jag missade första lektionen, sedan fixade jag klart NO arbetet och sedan matte. Orkade inte svenskan eftersom vi skulle redovisa och jag inte ens har börjat med mitt arbete, suck på mig.
Så jag följde nicole hem och sedan gick vi ut och gick med hennes hundar.
 Men nu har jag lovat mig själv att det får vara slut på det med jag orkar inte gå på lektionerna, för det är skit! och jag får bara ångest över det! SÅ nu har jag ryckt upp mig och kommer fixa det hära!
Och eftersom jag ligger efter så mycket i engelskan nu så kommer jag börja gå på torsdags lektionen och börja jobba ikapp, + jag ska börja jobba på måndagen. SÅ nu ska jag fixa det här för jag vill inte sänka mig i engelskan, det skulle ju vara en marddröm, bokstavligen faktiskt!
Men nu är det bäst att jag slutar! kramen<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback