måndag

Varför ska alla sjunka så lågt? Jag orkar inte att folk sjunker så lågt faktiskt! Du gör mig faktiskt besviken om jag ska vara ärlig! Jag vill att du ska vara ärlig med mig okey?

Jag orkade inte måndag idag, var så otroligt trött så det är inte sant! Hade hål från 1105 till 1420 för att ha klasstid några minuter, och jag ljuger inte när jag säger att jag tyckte att det var SJUKT ovärt faktiskt!
Och sedan har jag verkligen inte gjort något, har bara suttit här hela dagen sedan jag kom hem känns det som, jag måste börja göra något vettigt(som om jag inte gör det redan men alltså).
 Nä datorn tar för mycket tid om jag ska vara ärlig! JAg har iaf städat, så nu är mitt rum städat och fint det känns väldit skönt.
Men nu är det bäst jag avrundar innan jag missar allt för mycket av cityakuten! KRamen<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback