Morning!

Godmorgon där ute, jag kastar in ett inlägg innan jag ska börja traska mot skolan. Jag börjar iofs inte förrän 20 i så jag har inte sådär jätte brottom, men jag ska ju gå, också ska jag gå förbi och fylla på min mobil på statoil också.
Min cykel står ju nere på stan så det blir promenad till stan efter skolan också för att hämta hem cykeln, kan ju vara en bra idé, vill inte ha den stående där allt för länge.

Vi har tydligen inga ordinarie lärare idag eftersom alla lärare i vårat alag tydligen skulle vara borta idag, fråga mig inte vad dom skulle göra för så långt minns jag faktiskt inte. Jag kan ju inte komma ihåg allt.
Men det gör inte så mycket eftersom vi ändå har kortdag idag, först Bild, sedan No i typ en och en halv timme men, och efter det har vi lunch, och SO, så det är inte så ansträngande men.
Ikväll blir det Teater, sedan hem och ja något blir det säkert. Det är grey´s ikväll för den delen!
Men nu ska jag dra mig mot skolan. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback