nä vi tar allt sist!

Hejsan, eller godkväll om man så vill!
 Jag sitter och försöker samla kraft för att gå ner på stan för andra gången idag, det känns sjukt jobbigt att gå om jag ska vara ärlig, jag orkar egentligen inte gå, men jag måste, så det är bara att pallra sig ner, sedan är frågan hur lång tid det tar men jag ska inte vara där förrän 7 så jag har ganska gått om tid. Men jag ska inte sega allt för länge innan jag pallrar mig iväg jag vill ju komma fram också.
Så om någon vänlig själ känner för det kan ni ju alltid ringa och vara social med mig medans jag går.
 Teater ikväll iallafall från 7 till halv 9 sedan blir det att cykla hem, usch det känns ju ännu jobbigare, för det går knappt att cykla ute som det är nu! Det är så spårigt osv, men det får väl ta den tid det tar, jag vill ju vara hemma till Grey´s men.

Jag har haft sen sjukt ovärd dag idag, hade bild och sedan NO i en timme efter det slutade jag, så jag slutade 1050. Hm aja man ska väl inte klaga antar jag. drog mig iaf ner på stan och träffade sarah vid ett, sedan hämtade mor mig vid kvart i 3. Så nu ska jag pallra mig ner till teatern! Skriver kanske sen! kramen<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad! Kolla in min blogg för mer info!

2009-03-11 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback