Sällsjö bilder!

Jag lovade ju bilder igår kväll och här kommer dom!



1.Första dagen i Backen, Alex, Kit, Ida och Cariina. 2. Kit och Cariina i liften. 3. Utsikten från ena toppen. 4. I bussen påväg hem till Sällsjö. 5.Vid eldstaden, Jonna & Cariina. 6. Nya Backen, Amir och Tobias. 7. Långravinsliftet Kit och Cariina. 8. Utsikt från andra toppen, långravinen. 9. Cariina. 10. Jag. 11 Jag och Ida vid vindsnurran. 12. Liften upp till toppbranten. 13. Ner för skräckbacken, Ida, Kit och längstbak Cariina. 14. Vid eldstaden. 15. Eldstaden. 16. Kort tagit mot trädgränsliftarna vid eldstaden. 17. Och sist, min och Idas snygga brandbil som vi byggde!

Så det var lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Amanda fan va häliga bilder du har tagit i från sällsjö.:)Jag gillar speciellt bilden där tobbe är me på hehe.:)

2009-03-23 @ 19:49:03
Postat av: Amanda

Tack :) :)

jo dt hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback