Sollefteå

nu är vi i Sollefteå, och det känns som om det går rätt segt frammåt, men vi tar oss hemåt i alla fall. Jag har nyss vart och käkat, men usch jag är som redan hungrig. Och ja den här dagen har väl varit som den har varit lite upp och ner så där måste jag säga, har vart en jobbig dag fast samtidigt inte ändå. Jag känner mig lite smått förvirrad, men inet allvarligt ändå så.
Jag tänker på dig och det vet du, och du vet att jag saknar dig också. Det hoppas jag att du vet i alla fall. Du betyder verkligen oerhört mycket för mig och jag vet att jag är jätte kass på att visa det också, men jag säger det ändå. förlåt om jag typ bara gnäller och klagar hela tiden. Tänker på dig! Kram<3

Nä, nu är det nog dags att avrunda och göra något annat istället. Jag KANSKE skriver senare om jag orkar eller så men vi får väl se när vi kommer hem också det känns inte som om vi kommer hålla tids schemat heller men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback