UNF

Först efteråt jag jag inse hur saker ochting egentligen är. Jag inser inte direkt när det blir för mycket, fan att jag tar på mig för mycket ibland, jag har en känsla av att mitt liv kommer bli något kaosartat framöver, men jag har endast mig själv att skylla på, ingen annan. Och jag står för det också! Jag skyller inte ifrån mig på någon annan!

Min dag har väl varit upp och ner lite så. skolan är rätt slapp nu men ändå inte på något sätt, det är så gymt mycket nu men det känns ändå inte så farligt faktiskt. Hade SO prov idag i religion, det gick väl inte så där väldigt bra skulle jag tro men, vi får väl se i alla fall.
Sedan tog jag mig ner åt stan och träffade Linda och Johanna innan jag åkte hem för att käka och sedan tillbaka till stan för UNFs årsmöte, och påtal om det s¨å är jag vice ordförande i vår nya UNF förening jaja. nu är det house som hägrar för min del kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback