update

Okey, jag vet att jag varit sämst på att uppdatera i helgen. och igår hann jag verkligen inte .
 Jag hinner egentligen inte nu heller men jag känner att eftersom jag varit så sämst på att uppdatera så skiter jag i första delen av house och bloggar ist, jag ahr ju trots allt en liten stund till på mig!
  Jag har varit och hälsat på syrran ikv, och deras lilla hundvalp, Cassi, så söt alltså!!

 Imorgon blir det NP i engelska direkt på morgonen fy för det måste jag verkligen säga. Sedan blir det kyrkan, hem käka våfflor, och sedan ner på stan, teater och sedan hem igen, fy fan. Jag måste börja tagga ner nu och engagera mig i skolan ist för allt annat för skolan är ju trots allt ändå viktigare än något annat!

 Jag har hunnit vara med Denise idag också=), länge sedan jag träffade henne faktiskt. Vi gjorde väl egentlligen inget faktiskt, jo typ drack troca haha. Och sedan kom mårten, och jag fick dom att gå med i UNF, det e bra!
 Men nu är det bäst jag slutar KRAMEN<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback