sova

Godkväll! JAg är trött och orkar egentligen inte alls blogga om jag ska vara ärlig. Vill bara dricka te och se på house men jag orkar inte det heller! Allt är jobbigt jag vill sova, men orkar inte gå och lägga mig typ kvart över 10, det känna ganska ovärt.
 Och min dag har varit ovärd, eller ja större delen av min dag! Jag vill ha onsdag, det är onsdag imrn, det gör mig glad, jag har sett framemo onsdag i flera dagar nu<3 Och ja tiden går helt enkelt snabbt, om man har roligt(men jag har inte gjort något;S).
 Onsdag imorgon, skola, sedan hemma och tråka, usch måste göra SO på tal om det. Sedan ska jag till kyrkan vid halv 7. SÅ unsdag är fint.

Snart är det helg och då drar jag till skellefteå:) Det blir grymt roligt att träffa alla roliga människor.! Suck nu somnar jag bye, kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback