sällsjö<333

Så nu har jag skrivit om sällsjö! Och det inlägget insåg jag att det blev väldigt långt så här kommer en kortare version avv det förra inlägget!

Jag vet inte vart jag ska börja, men i början kan ju vara en fördel kanske. Detta har varit en resa utan desslike! Det har varit det bästa året hittills, inga stora bråk, bara små gnabb, som det alltid blir mellan deltagare. Och självklar mellan ledare också, men som sagt inget som inte gått att lösa!
Det har varit en vecka fylld med det mesta faktiskt, med skratt, och lycka. Men också med tårar. Men det har varit en av dom bästa veckorna i mitt liv och det menar jag verkligen.
Jag har verkligen kännt mig som om jag hört hemma och som om folk tycker om mig för den jag är.
Och att känna att folk verkligen lyssnar och bryr som om en, det är underbart.
Sällsjö är en frihet, och jag är alltid lycklig när jag är där, och jag slipper göra till mig för att passa in, jag blir accepterad för den jag är och för det jag gör. Inte för den som jag borde vara.
Jag har haft det så underbart roligt så när jag tänker tillbaka gör det nästan ont. Jag saknar det redan, och vill redan tillbaka. Och alla som inte känner mig så jag verkligen ÄLSKAR att vara i sällsjö<3 det är verkligen höjdpunkten på året för mig.
 Och tack till Cariina, Kit och Ida, ni gjorde verkligen det här lägret underbart för mig<3
Take me back! Jag verkligen älskar det.

Tack Cariina, kit och ida<33

Bilder kommer imorgon<33 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback