utmaning!

Utmaningen:
- Länka till den som utmanat
Ida
- Berätta 7 sanningar om dig själv
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
- Skriv meddelande i de sju personernas blogg så de vet om inlägget!

7 sanningar om mig:

1. Jag tycker att skolan är rolig, för jag tycker om att lära mig nya saker!

2. Jag älskar att resa och se nya platser och träffa nya människor!

3. Jag spenderar alldeles för stor del av dagen framför datorn!

4. Jag åker på läger i genomsnitt varje månad!

5. Jag ställer upp för människor, men tar ibland på mig lite för mycket

6. Jag är nykterist, och jag kan stå upp för det!

7. Jag har börjat använda kallender bara för att jag bokar upp mig så mycket och jag kommer inte ihåg vad jag ska göra!

 

Jag utmanar:

Alla är typ utmanade redan! så någon som känner sig manad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback