vaddå seg? vad är det?

God eftermiddag, jag vet att jag varit sämst på att uppdatera, men jag har verkligen 0 ork just nu känner jag.
 Och egentligen har jag inte alls lust att blogga nu heller, egentligen vill jag bara sova känns det som. Jag ska egentligen på kyrkan om en halvtimma, men jag vet inte om jag orkar pallra mig dit heller. Men jag får sammla ork, har ju trotsallt en liten stund på mig innan jag måste åka isf. Och jag känner mig mer och mer seg för varje sekund som går, hur orkar jag?
 Mind dag har ändå varit säms! Och min axel är sämst och allt annat också känns det som ÅH jag orkar inte med det här!
 JAg tycker att det kan bli  24 April nu, det är väl inte så länge kvar, eller? Varför går veckorna så snabbt, men när man tittar långt framåt så känns det som om tiden står still, jag förstår verkligen inte logiken i det om jag ska vara ärlig alltså! Suck!
 Nä jag måste egentligen avsluta och gå o göra mig i ordning, men jag orkar verkligen inte. Nä nu måste jag verkligen!!!

dags att dra kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback