Boden<3333

Det är strålande sol ute, det är varmt och behagligt, jag ÄLSKAR sommar!
Men,men det här blir ju egentligen mitt andra inlägg idag fast samtidigt inte. Vid halv 3 inatt gick jag och Lollo ut och hoppade studsmatta, sedan klockan 3 gjorde vi samma sak. Vid halv 5 käkade vi frukost innan vi satte på "27 dresses" och somnade, fråga mig inte när jag vaknade, för jag har inte en aning om vad klockan var om jag ska vara ärlig, men vaken blev jag i alla fall.
Sedan drog vi oss tillbaka till Lollos mamma och jag började packa iordning mina saker eftersom min FUCKING jävla allergi hade tagit över mig totalt och min andning var inte som den skulle så tyckte jag det var onödigt att plåga mig mer. Men jag fick dåligt samvete för att jag åkte hem.
Men vid 13 tiden hoppade jag på bussen i Boden för att åka till Piteå och sedan byta buss till Sikeå, och nu sitter jag här i Djäkneboda, fruktansvärt trött efter bara ett fåtal timmars sömn, men det gör inget. För jag har haft det så underbart bra i Boden och jag skiter i vad jag missade i skolan, eller hur trött jag är. För jag har haft det verkligen AS bra!!!
Varit skönt att få slippe jävla skit Umeå ett litet tag, inte för att  Boden är så mycket att hurra för men ändå!
Men min kamera hade inga batterier så jag kunde inte ta några bilder vilket sög apsnase, men thats life!
Nu ska jag nog dra mig och se på film eller något! Kramen<3


Studsmatta 0300<33 vill tillbaka<3

Kommentarer
Postat av: A

SNACKA OM BIITER IR VAD , UMEÅ IS THE SHIET!!

DU GITTA TILL STAN DÄR HÄNDER DET GREJER NAANTING!

2009-06-01 @ 18:05:44
Postat av: Amanda

OMG nej, det änder inget här. Umeå suger!!!

2009-06-01 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback