helgen

Jag kastar in ett inlägg innan jag ska dra mig till skolan och göra NO prov som jag inte ahr pluggat ett skit till, så det är bara att hoppas på det bästa, går det inte, så går det inte. Värre än så lär det ju knappast bli, och då har jag ju antagligen en chans att rätta till det. Men jaja, nu ska jag inte tänka mer på det, jag kommer nog klara det, jag kan bara jag vill.
Helgen har varit bra, har bara tagit det lugnt hela helgen, vilket har avrit väldigt skönt måste jag säga. I lördags åkte vi till någon sjö och promenerade runt där. Det var faktiskt väldigt fint där måste jag säga.
Sedan igår pallrade jag mig till fotbollen, men var iofs bara där första halvan av matchen innan jag drog hem för att käka.
TACOS<3 Jag försökte hitta någon som ville hitta på ngt, men hela världen var grymt osocial igår måste jag säga. SÅ jag for ut och cyklade i ca 2 timmar istället, men det var fakttiskt grymt skönt måste jag säga.
Jag älskar att cykla, bara för att det är sån frihet. ska nog dra en cykeltur efter skolan också, slutar ju 11 så.
Nä men nu är det bäst jag skyndar mig så att jag inte blir sen. Men jag lovar att jag ska bli bättre på bloggandet, har varit så sjukt stressad dom senaste veckorna så jag har verkligen inte haft tid till bloggen.
Jag bjuder på en bild från när vi åkte till Tollare, jag börjar ha värsta sommar känslan nu<3 Kramen<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback