okey?

JAg är trött och har inte bloggat på nästan en vecka, vad nu det har med saken att göra vet jag inte, men jag är sjukt trött och har ingen ork alls. Jag ska blogga om kulturnatta imorgon, om jag har tid, jag vet inte hur min vecka ser ut än, så allt känns bara kaos om jag ska vara ärlig.
Kulturnatta igår var underbart<3 Älska bara. Okey, typ inga bra band som spelade men. DOm enda bra banden som spelade var Sorry let´s bowl och Night by night, annars var det inget bra. Eller så rättare sagt, inget annat i min smak kanske man ska säga istället.
Men var med underbara människor<3 Ni gjorde kvällen helt klart underbar måste jag säga<3
Var hemma vid 1 kvart över1, var något trött då kan jag ju lova. typ död faktiskt. Men mer om kulturnatta kommer som sagt imorgon.

Min vecka har sugit, den har varit totalt värdelös. Den här världen suger. Allt är bara så sjukt
Okey jag överdriver en del, jag har haft en bra vecka också, hade avslutning på teatern i onsdags, det var fint. nu har jag en mindre sak att göra skönt. Men men.
På onsdag kanske jag drar till Boden, men jag vet inte än. KRAMEN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback