sista lektionen "/

Jag är inte pigg, nej verkligen inte. Det är verkligen inte klokt hur trött jjag ä, är så frukransvärt sliten så jag vet inte vad jag ska säga. Jag är sliten men vill inte vara det. Okey ska säga lite om min dag. Somja hm..

Först orkade jag inte gå på matten eftersom jag ändå itne har något att göra då jag redan har räknat ut boken så det spelar ju som ingen roll. Så jag pallrade mig till skolan tills svenskan började. Våran sista lektion med Veronica, och kändes det konstigt eller? Ja men så var det i alla fall. Och konstigt känndes det minst sagt måste jag säga. Och det var nog nära på att det var flera som började gråta där i slutet tror jag.
 känns så konstigt, att ha haft henne i 3 år nu också helt plötsligt så slutar hon(okey riktigt så är det ju inte). Men det känns så konstigt, för hon är verkligen den bästa läraren jag har haft. Det har varit verkligen 3 underbart bra år.!!

Jag kan inte inse att jag snart om bara några veckor slutar 9an. Det känns så mysko på något sätt dom  här åren har gått så otroligt fort så jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Tack för 3 bra år!!!<33

Nä nu ska jag gå och sätta mig och se på film. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback