Tisdag!!

Okey, jag har inte orkat blogga idag, bloggade jag igår? jag vet inte.
Men hur som helst så är det ganska fullt upp för mig just nu. Mycket i skolan och så. MEn imorgon drar jag mig till Boden och hälsar på Lollo, kommer hem på fredag eller lördag, det ska faktiskt bli riktigt trevligt:)
Åker 1215 imorgon, så om någon vänlig själ känner för att vara social med mig kan ni ju alltid slå en pling eller smsa med mig! Lär ju vara dö tråkigt att sitta på en buss i typ 5 timmar själv, MHM!!! JAg kanske borde packa också hehe, mycket att göra nu. Bilder från kulturnatta kommer så fort jag har märkt mina bilder! Jag ska börja skriva copyright på alla mina bilder i fortsättningen av en och annan anledning! Men det har inte med saken at göra:).
 Jag lär inte blogga något när jag är borta så ni kan ju smsa om ni vill det:)!!!
Nu är det house, jag ska göra en smothie(?) och sedan packa. Imorgon, eller vem vet kankse ikväll kommer bilderna från kulturnatta! Men nu är det bäst att jag drar mig så att jag inte missar allt för mycket av house! Kramen<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback