Tollare

Hejsan, jag befinner mig just för närvarande på Tollare folkhögskola. Och ja vi letar egentligen en mikro men vi hittar ingen så vi satte oss vid datorerna istället. Vi har spelat upp våran pjäs tragiskt men magiskt idag. Och förutom att jagj helt fucking tappade bort mig mitt i och det blev tyst hur länge som helst så gick det faktiskt as bra med tanke på att det var första gången vi körde igenom den rakt av sådär. Så jag är i alla fall riktigt nöjd måste jag säga, sedan vet jag inte hur alla andra känner men men.
Ikväll blir det i alla fall ledarspex, det ska bli grymt kul faktiskt. Sedan till middagen blir det väll att gå ner till nacka och handla något gott att käka:)
 Vi fick ju rum i år också, det är grymt nice, slippa masslogi, så det känns bra. Andra året i rad vi får rum. Jag delar då rum med Anna, Kattis och frida fett nice alltså...
Men nä nu ska jag avrunda och gå tillbaka och vara social med mina vänner, eller kanske leta< min tröja som är på vift;P. KRAM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback