Vurpa med cykeln!

Jag är trött och vet att jag inte har bloggat på hur länge som helst. men det är bara lite mycket nu som jag måste lägga min energi på istället, och sånt är livet ibland, allt är bara allmänt kaos just nu. Men jag får göra det bästa av situationen, i alla fall försöka. Utöver det så är det faktiskt bra. JAg drar mig ju till Tollare på fredag, det ska bli sjukt nice att träffa massa härliga människor. Saknar er från ifjol. Hoppas ni kmr i år<33

Jag lyckades ju vara riktigt klantig idag. flög av cykeln när jag skulle cykla över övergångstället vid statoil. Antagligen tog jag ut svängen för snabbt och ja jag vet egentligen inte. men jag flög verkligen av cykeln, och solg i knäet och axelnt. så min axel är ganks kruppad för närvarande, har FRUKTANSVÄRT ont i den, gör sjukt ont när jag rör den också, men jag får hoppas att det blir bättre tills imorgon. Också har jag ett knä som känseln inte är som den ska i och är ganska så blått. Men aja, jag ska inte klaga mer på det nu. Det hade kunnat bli mycket värre.! Tur att det inte kom någon dåre och körde. eftersom jag rammlade mitt på vägen.

Så klantig kan jag vara ibland som sagt. Men men. Jag ska börja göra mig i ordning sedan ska jag dra mig till junis. Lär inte hinna blogga något mer ikväll. SÅ skriver en bit till..
 Imorgon är det i alla fall nationella i matte, känner mig inte speciellt peppad måste jag säga. Får hoppas att det går bra i alla fall. Jag kmr hur som helst göra mitt bästa:)

Aja, nu måste jag dra mig, men ni får en bild på solen från Arboga. Kramen<3

Gillar bilden<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback