Boden

Tjabba, nu sitter jag i en soffa i Boden hos Lollos Pappa, och ja jag har det faktiskt jätte bra! Okey, boden kanske inte är världens roligaste ställe men jag har det bra ändå!
Sitter för övrigt och  och lyssnar på mupparna, som jag och lollo for den delen har sjungit på typ he,he. Men dagen har varit bra, har väl inte gjort så där jätte mycket ändå, sådär lagomt, åkte in till "stan" eller ja centrum känns bättre haha. Och kollade på kläder. )
Sedan åkte vi tillbaka, käkade bullar innan vi åkte hit satt vid datorn och käkade ännu mer bullar, haha. 
Sedan har vi nog inte gjort så mycket mer faktist, vi skulle se film men vi såg faktiskt inte så mycket av den haha.
Och nu sitter vi här. Och har det bara allmänt slappt faktiskt. Jag är inte trött och det är jätte störande. 
Imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer(eller ska jag säga idag kanske).
Vet heller inte när jag ska åka hem, jag ska ju till Övik också eftersom pappa ska ha sitt kalas där, och tar jag bussen som gär vid 8 eller något på lördag är jag inte framme förrän halv 4 och det känndes faktiskt nästan sent måste jag säga. Men vi får se hur det blir med det dära, hem tar jag mig i alla fall på ett eller annat sätt haha. 
 
Men min vecka i övrigt har ju faktiskt varit riktigt bra måste jag säga. Bussresan hit var VÄLDIGT seg men det gic bra ändå, jag sov i typ 2 timmar och jag rörde mig typ inte utan jag satt serriöst ner i 5 timmar, och min rygg kruppade sönder totalt av det, men jag kan säga att det var det värt ändå!! :) Jag har det ju sjukt bra, och det är sjukt skönt att vara borta från Umeå ett tag. Och det är nog första gången(om jag inte ränkar med familjen) som jag åker bort för att inte åka på läger eller liknande. Utan bara för att slappa och ta det lugnt, och det är verkligen jätte skönt. KAn behövas en paus i allt skolarbete som väller över mig just nu, grymt skönt faktiskt.

Nästa vecka blir nog faktiskt ganska slapp ändå, fast samtidigt inte.På måndag blir det Fortet med lindigruppen, tisdag klippning och Onsdag Balen, tydligen är det något möte i Skellefteå på Onsdagen också, men det känns ju som om det skulle bli ganska tight eftersom balen börjar 1830. Sedan blir det BARA slappt. 
Påtal om slappt så är det exakt 2 veckor kvar till sommarlovet, det känns sjukt skönt ;D
Nog för att det blir att hjälpa till på krykan varje tisdag torsdag, men det vill jag ju själv så det känns faktiskt bara bra. Ska bli SKönt att få lov ett tag i alla fall, men konstigt att lämna TC, men sånt är livet antar jag?
Nä nu ska jag avrunda dett inlägg, KRamen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback