Onsdag, sammanfattning

Tänkte dra en kort summering av min dag såhär i slutet på dygnet, dock vet jag inte om det kommer gå så bra faktiskt för jag ser inte ens vad jag skriver alltså, men det är som det är om jag säger så då.
Min dag har varit ganska som den skulle ha varit fast ändå inte måste jag säga, det har varit en ganska förvirrande dag på något sätt ändå, Men jag orkar inte gå inte gå in på några exakta ditaljer på det nu men aa, till min dag dårå.
det har inte ens hänt särskilt mycket idag måste jag säga. Började dagen med medie´produktion och vi gjorde exakt samma uppgift som vi gjorde förra gången, fråga mig inte varför vi skulle göra det för det vet jag faktiskt inte om jag ska vara ärlig alltså. Sedan fortsatte dagen med Matte, och jag börjar faktiskt vara ganska less på Matten nu måste jag säga. Ni som känner mig vet att jag inte blir särskilt motiverad när saker är för lätt fast det egentligen borde vara den enklaste saken i världen, Hade då matte i alla fall och jag sa till Annika att jag tyckte att det var för lätt och jag frågade om jag kunde göra något annat eftersom jag kunde det vi skulle göra utantill. Detta beror då på att det var ungefär det enda vi gjorde på högstadiet känns det som så det sitter GANSKA bra, hade jag glömt bort det hade det verkligen varit riktigt illa. Jag fick i alla fall göra några uppgifter i Matte 3000 boken, den som är med inriktning MEdia :S  aja. Jag räknade typ 8 uppgifter på en 10min en kvart, och hann göra andra saker där emellan uppgifterna också. Och eftersom det bara är samma sak där som i 9an också så frågade jag om jag fick tycka att det var för lätt och att det fanns några andra uppgifter jag kunde göra. Så hon sa iaf att jag skulle kolla igenom uppgifterna på den sidan och sedan Räkna C uppgifterna, dock hann jag inte det eftersom lektionen typ var slut. HAHa våra mattelektioner består typ av genomgångar känns det som xD. Jag skryter inte det gör jag inte jag säger det för att jag vet att det nästan bara är repetition från ifjol, och jag vet att det är andra som tycker som jag också.
Hade svenska och började skriva p någon dryg NOVELLANALYS, det känns allt annat än roligt. Vi hade genomgång, sedan gick jag ut och satte mig själv, jobbade betydligt mycket bättre då kan jag säga, fick en del gjort i alla fall, inte allt men en del i alla fall så det kändes bra.
Sista lektionen var i alla fall estetiskverksamhet, det är inte ett bra ämne att ha på onsdagseftermiddaagar måste jag säga. Vi skulle ha lämnat in parafrasen, minns inte varför jag inte lämnat in den JO, juste jag ska skriva något om den epoken eller konstnären FUCK THIS SHIT, jag orkar inte, någon som vill göra det åt mig kanske? USCH, jag ska göra det men inte nu, inte imorgon men snart, på FREDAG kanske då jag ändå har fyllt min dag med restplugg fyfan, påminn mig SNÄLLA om att göra saker itid!!!!I alla fall började vi med ett nytt moment, vi ska göra en seriefigur, egentligen fattade jag inte vad TIna snackade om på genomgången för att jag var så sjukligt trött vid den tidpunkten, men förstod lite sen. Så jag gör den i illustrator ist för Photoshop eller för hand, får se om jag tar mig någonstans eller om jag måste ge upp.

Sedan var det ju kalas hos Sandra(inte sanda). Det var trevligt och Claire hade bakat mina favorit kakor ;D så jag blev glad.
Var där en stund innan vi drog oss hem hit och såg på grey´s anatomy, Nu ligger jag här och borde egentligen plugga till Datakunskapsprovet imorgon som jag kommer att faila på för att det kommer vara FÖR lätt, det orkar jag inte heller. Jag menar hur svårt kan Word vara :S Jag kan det mesta hoppas jag. Sedan slutar jag faktiskt 1115.... Men kommer vara kvar på skolan ändå... Ja jag vet....

Men nu känner jag hur min kropp inte orkar hålla sig vaken längre och jag ska därför lägga mig och sova, sova nu. Kommer dessutom nog behöva åka buss imorgon eftersom mamma typ är sjuk men det får jag inte veta förräns imorgon. Men nu säger jag godnatt världen. Kram<3


Typ våran, skulle tro att enda skillnaden är att den antingen bara står DAtorkunskap 2.0 eller så står det de + Office 2007 eftersom det är det vi har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback