Torsdag, LOV

Sitter på skolan nu slutade för typ en halvtimme sedan. Men jag orkar verkligen inte åka hem än, det känns bara segt, egentligen borde jag göra bort något plugg men jag orkar inte ta tag i det helt ärligt alltså så känns det bara drygt. Jag tycker att lunchen kan öppna så jag får äta för jag är grymt hungrig, har bara käkat en halv macka eller knappt det ens.
 Mamma är sjuk idag så jag fick åka buss till skolan och bussen gick kvart i 7, så jag är redan rätt trött.
Vi hade datakunskapsprov i Word nyss. Vi började halv 9, men vi började inte medd provet direkt heller, men kvart i 10 var jag i alla fall klar. Och eftersom jag egentligen inte har någon mediekunskap i eftermiddag och det är utvecklingssamtal imorgon och vi ska plugga hemma imorgon då så har jag egentligen redan fått lov om jag vill ha det, men jag känner faktiskt att jag har en massa saker att göra så jag ska nog åka hit imorgon men jag får se om jag orkar faktiskt.
 Jag har egentligen inget att säga.
Jag har käkat lunch nu, tunnpannkaka, as gott faktiskt. Det var tur att jag var kvar på skola mikael kom fram och sa att vi skulle ha elevrådsmöte idag klockan 12 så det var ju tur att jag inte åkte hem. Sedan blir det antagligen att sätta sig och plugga tror jag.
 Nu ska jag försöka göra något annat, är rätt less på datorn måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback