Måndag, i like you<3

Det finns mycket jag kan gör för att förändra saker, men hur många av dom sakerna orkar jag dra i? För tillfället ingen faktiskt.
Nä all min ork till något har försvunnit om jag ska vara ärlig. Vars tog all inspiration vägen, den bara försvann sådär i ett kick bara.
Det spelar ingen roll, jag är lycklig ändå. Jag kunde inte ha det bättre än vad jag har det just nu faktiskt. Det är toppen det är fint. Jäg är nöjd med mig själv. Jag är den jag vill vara, även om det finns fler saker jag vill uppnå, men allt kan komma i sin tid, ta tagen som den kommer. Jag är lycklig, det är jag verkligen.
Det mesta känns egentligen perfekt nu faktiskt, skolan går bra, jag har bra folk runt om kring mig, jag har en bra klass, otroligt bra lärare och jag är nöjd med mitt val till gymnasiet, jag ångrar mig inte för en sekund, inte det minsta lilla. Det hade verkligen inte kunnat bli bättre än såhär för mig. Det är såklart bara att hoppas att det håller i sig nu också.

A, alltså egentligen hade jag massa att säga, men nu ska jag faktiskt sova, så jag skriver imrn, Kramen<3


Love can be hard, thast a fact! However i like you anyway<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback