Onsdag, mattem??

Sitter och lyssnar på musik, som för den delen inte spelas från mitt spotify, men det är väll bra ändå, det är nog  topplistan, är inte säker men.
Väntar på att mamma ska komma hem också, så vi ska käka när hon kommer hem. Hon har varit i luleå idag, men jag hoppas att hon inte är allt för långt borta för jag är grymt hungrig måste jag säga. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller om det nu var tvärtom. Vi ska äta kyckligsallad, ska verkligen bli gott.
 
Hann i alla fall göra en del på estetiskaverksamheten idag så nu ligger jag inte efter, det känns jätte skönt att jag kunde jobba ikapp det så bra. Nu är det bara Idrotten som jag verkligen måste sätta igång med så jag får den klar någon gång. Men jag menar hur roligt är det egentligen att skriva om hälsa och särskilt om sin egen hälsa, nä fy alltså. Det är verkligen inte min grej tror jag.
På något sätt vet jag inte hur jag orkar plugga längre, jag förstår verkligen inte, om jag tittar tillbaka på hur jag var på högstadiet fattar jag inte hur jag kan orka plugga nu, fast jag antar att det är det är något bra?

Ska prata med mamma om jag får göra bort matten till jul, alltså typ pröva om jag kan kursen, det skulle kännas väldigt skönt faktiskt. Det känns ju faktiskt som om jag kan det mesta. Fast samtidigt så kostar det faktiskt 500Kr och det skulle inte kännas så roligt om jag failade på det provet då, skulle ha grym ångest över det faktiskt. Men Annika sa att hon tyckte jag skulle göra det vid jul isf, och det kan ju vara väldigt klokt, jag menar vist det kan kännas lätt nu, men man vet aldrig hur det blir senare. Lika bra att göra det vid jul isf, jag lär ju känna eftersom om jag fortfarande tycker att det är lätt alltså. A, jag har ju tid att fundera så.

Det är Grey´s anatomy ikv, måste se det verkligen. Sedan ska jag försöka sitta lite mindre vid datorn, det börjar bli tråkigt att sitta vid datorn HELA dagen. Jag menar, förut tog jag upp datorn när ajg kom till skolan, satt där tills vi började, under lektionerna använder vi oftast datorn, på rasterna osv. Sedan direkt när man kom hem. Nu tar jag inte upp den när jag kommer till skolan, väntar gärna tills vi börjar. Det börjar vara rätt drygt att sitta vid datorn hela tiden. Så ja...

Men nu ska jag ta och avrunda detta inlägg och göra något annat en stund och hoppas på att mamma verkligen kommer snart. Kramen<3


Alltså jag vet inte om det är den vi har, har knappt kollat på våran bok men matte 4000 är det iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback