Fredag, blogga är en drog

Jag bestämde mig just för att lägga ner bloggen... Nej men helt ärligt, tror ni jag skulle göra det efter snart 3 år, nja inte direkt, det ska nog mycket till för att jag ska göra det.
Jag bestämde mig för att hinna skriva ett inlägg innen dygnet övergår från att var fredag till att vara lördag. När jag tänker så känns det som halva helgen redan har gått *L*. Jag Orkar inte att helgen känns lång av den anledningen att jag vill att det ska vara skola, jag måste ha något att aktivera mig med, och skolan är ett bra sätt. Men det finns säkert alltid något jag kan plugga med i helgen, jag som skulle vila.. Ne nu får jag ärligt ta och ge mig, det är verkligen illa det här.

Så till något helt annat, eller ja jag har egentligen inget att säga. Allt flyter på, jag updaterar så ofta så jag har inget att skriva om längre, det känns inte heller särskilt roligt. Jag vet inte vad som är positivt och negativt, jag har alltid velat ha en aktiv blogg, men jag har inget att skriva om längre, så hur ska jag kunna ha en aktiv blogg då? Det finns ingen logik i den biten.
Så jag har skrivit hm kanske 17 eller 18 inlägg på 5 dagar, det är inte positivt längre. Jag ska dra ner på mitt bloggande tror jag, tidigare har jag sagt att jag ska försöka vara mer aktiv. Det blir som en drog att blogga, jag kan inte sluta..

Men nu ska jag avrunda och göra något annat innan jag ska sova. Kramen<3



Ja typ så ser mina dagar ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback