Fredag, halloween

Sitter och ser på flash forward nu och den är verkligen as bra måste jag säga, så om ni inte redan ser det tycker jag absolut att ni ska se det faktiskt. Nu har det börjat igen och jag försöker blogga i alla fall. Det går dock inte så bra måste jag säga.
 BTW visst såg ni Idol ikväll, det var ju bara hur fint som helst att han friade, jag började typ gråta , det var verkligen super fint måste jag säga alltså.

Den här serien är väldigt såeciell, på ett bra sätt aööts¨, verkligen ni måste se den alltså. Den kanske verkade väldigt speciell men det är den faktiskt inte.
Men det går fan inte att blogga och se på TV. Okey nu var den visst slut, hel skumt slut men ändå fett spännande till nästa avsnitt, då är jag för den delen i Örebro också, så det får bli TV på hotellet you know.

Men nu orkar jag inte blogga mer. Kramen<3


Hoppas ni får en trevlig halloween!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu är det väl dags att uppdatera bloggen tycker jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback