Fredag, KLAR

Amanda är rätt lycklig nu, jag kan inte beskriva hur otroligt skönt det känns alltså. Jag och malin har suttit kvar på skolan. Vi slutade 11:20 Vi började jobba med mediekunskapen vid kanske 12, och nu, äntligen är vi klara. Helt färdiga. Inga frågor kvar.
Helt done. Så om vi får det godkänt innan tisdag är vi LEDIA på tisdags lektionen, fattar ni hur skönt det skulle vara.
Men för er som undrar så kan jag säga det att vissa frågor på provet var inte allt för lätt och jag vet inte hur många gånger vi har varit tvungen att be Kajsa om hjälp, men det är ju det dom är till för. Vissa frågor är rätt svåra att hitta svaret på och veta hur man ska formulera svaret på frågan.
Men efter ett tag lossnar och man kommer på hur man ska formulera det. Nog för att jag och Malin har hjälptsåt en del, men det måste man ju också få göra. Men nu ska jag maila det BYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback