Fredag, lugn helg<3

Ne, jag har inte hunnit blogga något idag för jag har haft läxförhör på matten sedan hade vi förhör på engelskan som inte alls gick särskilt bra, fast det tror jag inte att det gjorde för någon av oss faktiskt, det första vi gjorde var ungefär att skratta åt att vi insåg nog att vi inte skulle kunna särskilt mycket av det. Men jag gjorde ändå mitt bästa och försökta skriva på så mycket som möjligt, det kanske inte riktigt gick som jag hade önskat mig, men jag vet ändå att jag har gjort mitt bästa och det känns ju bra i alla fall.

Just nu sitter jag Malin J kvar på skolan, jag ska faktiskt sätta mig och göra engelska snart. Det var 2 uppgifter som jag inte gjorde som jag ska göra. Det var bara det att jag inte hade någon somhelst ork på lektionen att göra det, så jag bestämde mig för att sitta kvar och göra det nu. Jag kände inte ´riktigt för att skriva heller, det var 2 rätt dryga skrivuppgifter. Så dom ska jag faktiskt ta tag i dom snart.

Det är verkligen skönt att det är helg nu och veta att jag inte har något som jag måste plugga till, alltså inget prov. Självklart har jag uppgifter som jag verkligen borde börja med, men det är ändå inget akut och jag ska inte lämna in det förrän vecka 43 så det är lugnt.
Så det blir en lugn helg, verkligen skönt, jag tror verkligen jag behöver det, för det första är jag inte alls van att plugga så mycket som jag gör nu. Men ingen kan klandra mig för att jag pluggar heller. Bra betyg, jo det är väll min målsättning förhoppningsvis.

Men nä nu ska jag faktiskt ta och avrunda nu. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback