Fredag, Only time can say!

Jag är ännu tröttare nu, men det är väl ändå ganska logiskt måste jag säga, det verkar mer ologiskt om jag inte skulle vara det alltså. Jag ska snart hoppa ner i sängen och läsa i Massmedier boken så jag får något vettigt gjort innan jag ska sova, då kommer jag åtminstonde känna mig lite duktig, thats great.

Satte mig och såg någon helt random film, transsiberian, alltså den var ju inte dålig direkt, men det hamnade inte på listan med filmer som jag skulle se igen, om jag nu inte blev tvungen alltså.
Så jag kan inte ens med bästa vilja påstå att det är en film jag rekomenderar er att se allså.

Sedan till en helt annan sak, så nej jag tänker inte(!) byta header, inte just nu, jag har planer på det, men jag kommer inte göra det för just nu har jag andra bloggar jag håller på att fixa så ja. Det är ett senare projekt, så är det och kommer förbli så också.

Sitter och lyssnar på "My Immortal", den är verkligen bra, jag kan inte sluta lyssna på den, jag vet egentligen inte varför heller, tycker bara att den är sjukt bra. Men det är ju inte direkt så att det är en låt som de flesta inte hört, snarare tvärtom.
MEn nu ska jag avrunda detta och lägga mig och läsa igenom en MASSA sidor, bäst att göra det innan jag somnar liksom. Morgondagen ska spenderas lite tid på idrottsuppgiften som jag INTE alls vill göra, men som jag kommer göra ändå. Så godnatt, kramen<3


En till bild från när vi var ute och fotade. Från vänster: Lisa, Vigge, jag och på vigges axlar, Malin J!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback