Fredag, sjuk!?

Ja hörreni, fredagsmys eller inte? frågan är ju. För mit är det nog inte så mycket fredagsmys, mår inte särskilt bra om vi säger så. Mina ögon faller ihop hela tiden, jag är sjukligt trött och vill inget annat än att sova, trots att jag faktiskt redan har sovit 2 timmar idag, just därför att jag var så fruktansvärt trött som jag är, men inte verkade det hjälpa men. Det känns som om min kropp total strejkar just nu och inte alls är på min sida, men jag ska intala mig själv att jag inte alls håller på att bli sjuk för jag orkar inte vara sjuk, det känns bara jobbigt om jag säger så.

Idag hade jag tänkt stanna kvar på skolan och försöka göra bort lite engelska, men det gick verkligen inte, jag kände bara ne, jag orkar verkligen inte plugga mer nu alltså. Ett förklarligt skäl till detta kan vara att ajg faktiskt pluggat väldigt mycket den senaste veckan. Mer än jag någonsin har gjort, och jag måste säga det att det har varit väldigt skönt på något sätt ändå. Och nu tycker jag nästan att det är synd att jag inte ahr något att plugga till. Samtidigt som det känns fruktansvärt skönt just därför att jag behöver en helgs vila just nu så jag kan vila upp mig till nästa vecka.
Veckan som varit har trotsallt varit en ganska intensiv vecka känns det som, engelskaförhöret, matteförhöret, mediekunskapsprovet. Jag är ändå inte van, trots det känns det inte alls som det kommer bli ett problem.

Jag var förrästen på TC idag. Måste säga att det känns väldigt ovanligt att vara där. det känns så otroligt stort i jämförelse, men när jag gick där i koridorerna kändes det verkligen som om jag inte alls slutat där. Känner mig ändå som hemma på något sätt. Det är så otroligt roligt att gå där och lärare blir glad av att träff en.
Var även med på Dizas sista lektion. MEn vi var tvungen att gå till rektorn så jag verkligen fick ett ok att jag fick vara med på den. Han gjorde ett undantag, han hade inte låtit någon annan varit med på hela det här året *känner mig speciell*. 

Mamma och Lars sitter och ser på IDOL nu, men jag vill verkligen inte se det jag förstår inte nöjet med det alltså, det är bara auditions och finalen som är något att se. Ni får gärna tycka jag är konstig nu men det är min personliga åsikt. Och inte vill dom se en film heller. Ne fy. Nu ska jag göra något vettigt- KRamen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback