Fredag, slutat

Sitter på skolan nu, men jag har slutat, jag orkar inte dra än för jag har ändå inget att göra fram tills pappa hämtar mig. Vi ska åka till Övik vid halv 4 tror jag. Jag är väldigt, väldigt less just nu på plugg. Men det är bara att härda ut, känns som om jag dränker mig själv med pluggandet, jag är inte van med plugg så är det. På något sätt kan jag ändå säga att det är skönt att plugga. Ni tycker säkert att det låter helknäppt, men det finns en anledning till varför jag tycker det. Jag menar jag har nästan aldrig fått visa det jag verkligen kan, och nu kan jag verkligen det. Det är otroligt skönt att kunna visa fullt ut vad jag kan och att få cred för det jag gör också, det är så roligt att höra att folk tycker att jag är duktig.

Okey det har vänt nu, nu känns allt betydligt mycket bättre än vad det gjorde igår och i förrgår, life goes on eller hur? Det finns inte mycket att göra år vissa saker så är det helt enkelt. DEt känns bättre nu, betydligt mycket bättre måste jag säga.

Som ni kanske förstod igår så höll jag på med hemprovet på Mediekunskapen, jag kan inte påstå att jag är klar än jag är ganska långt ifrån klar om vi säger så, men det går nog framåt hoppas jag i alla fall. JAg ska nog snart ta och plocka upp Mediekunskapsböckerna och fortsätta, är på fråga 8 nu, men har missat 2 frågor, den ena omedvetet och den andra för att jag inte alls förstod vars jag skulle hitta svaret på frågan, men om Kajsa kommer förbi så ska jag be henne om hjälp, i alla fall vars jag kan hitta svaret. Egentligen tror jag att jag har hittat det, men jag är inte säker.

Vi hade engelska nyss, vi jobbar om länder och jag ska hitta olika sevärdheter och sånt i canada, men jag hittar verkligen inget, jag är så less på den upggiften nu ,åste jag säga alltså.
Aja, nu ska jag ta och avrunda detta inlägg. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback