lördag, bad update!

Ber om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen idag, men det är trotsallt helg och jag känner inte för att lägga min tid på bloggen i helgen. Jag behöver vila i helgen och det försöker jag verkligen göra, därför är detta endast mitt andra och för den delen sista inlägg för dagen. Jag har verkligen inget att säga heller så varför ska jag blogga då? Det finns ju inte någon direkt anledning till det liksom.

Började även se den otecknade peterpan ikv, men jag orkade inte se den kalrt, den verkade inte särskilt bra heller så jag får se om jag orkar se den klart imorgon.
Har varit på kalas hos morfar idag, egentligen fyllde han år igår men han hade kalaset idag, så mycket mer har jag faktiskt inte hunnit med och det har verkligen varit skönt=)
 Imorgon är det äntligen söndag, får man säga så? Jo jag tycker att det borde vara äntligen söndag, dvs det är bara en dag kvar på helgen=D. Ni tycker säkert att jag är helt sjuk, alla andra (nästan) vill att helgen ska vara längre, och visst till en viss det kan det kännas så och jag kan hålla med. Men samtidigt tycker jag att skolan verkligen är kul, och ser framemot det. Men självklart är helgen aldrig fel, det är trotsallt grymt skönt med helg också, och visst skulle helgerna kunna få vara lite längre ibland men.
 Det är ungefär allt jag har att säga, tror jag. Annars uppdaterar jag väll senare, om jag inte somnar. Kramen<3


Söndag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback