lördag, försenade bilder ohyea

Nu kommer bilderna från förra helgen, men vet ni jag orkar faktiskt inte skriva något om jag ska vara ärlig. Ska skriva vad som är på bilderna, fast jag tror ni inser det faktiskt! Så varsegoda här har ni! Resten finns på min bilddagbok.



1. Pridetåget. 2. Pridetåget. 3. Pridetåg, med massa roligt folk! 4. pridetåg, igen. 5. Lollo och jag. 6. Pridetåg med folk. 7. Pride! 8. Pridetåget. 9. Pridetåget, folk. längst fram i pridetåget. 10. Emilia innan pridetåget. 11. Emma, Anton, Lisa(?) och någon jag inte minns namnet på. 12. David och linneá, Malin syns även på ett hörn. Inann pridetåget. 13. Sista bilden är från higscoren på Fortet, ledarlaget är då laget jag var med i skills!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback