Lördag, sliten eller bara trött, jag vet inte.

Jag är verkligen för trött för att göra något alls känns det som, jag har verkligen ingen ork idag, jag vill bara sova. Förstår inte hur jag kan vara så grymt trött. Jag sov typ cirka 10 och en halv timme i natt, och det är mer än jag brukar sova, och jag behövde dessutom sova ut. Så visst jag var pigg när jag vaknade, men sen tvärvände det bara och jag blev sjukligt trött iställt. Jag har tänkt i flera timmar att jag ska blogga nu, men det har inte blivit just därför att jag varit för trött. Men nu engagerar jag mig i att skriva ett kort inlägg innan jag ska sätta mig och spela lite Sega innan vi ska se på Körslaget klockan 8, sedan får vi väll se om det blir någon film eller något.

Vi har förrästen Cassie här. Vet inte men jag vill ha en hund, det är bara så mysigt på något sätt.=)
 Jag ska faktiskt skriva mer sen, men jag ska spela innan körslaget. Det skulle vara illa om det bara blev 1 inlägg idag då jag skrivit 4-5(ca) alla andra dagar i veckan. Kan nästan lova ett till inlägg senare. Så jag säger bye nu, skriver sen. Kramen<3


Vet inte om jag är trött eller sjukt sliten, men så känner jag mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback