lördag, spotify!

Okey, om någon känner sig att dom tagit åt sig av det jag sagt dom senaste dagarna ber jag om ursäkt, det har inte varit menat som något personligt, men när jag läste igenom det nu så insåg jag att jag fått det att verka som det. Så jag ber om ursäkt om någon tagit åt sig av det.

Just nu sitter jag och lyssnar på molly sandén - hallelujah den är verkligen superbra måste jag säga.
Påtal om musik, jag lyssnar på Spotify men det var ju ganska självklart. Så har ni väll inte missat vilken låt som finns på spotify. nanan FREDAGSMYS.
Just nu insåg jag att jag har lagt in låtar i min playlist "cool" som ska vara lugt, men jag har tydligen lagt in låtar som inte alls är särskilt lugna. Jag menar Hanna Pakarinen - leave me alone är ju inte sådär jätte lugn direkt. Men den är grymt bra. Min playlist "cool" Ska egentligne vara typ plugg musik. Jag pluggar bättre när jag pluggar till musik, oftast lugn musik, när det är musik med högre tempo tappar jag ofta koncentrationen. Jag tror jag borde rensa ur lite låtar ur den playlisten.
Sedan har jag bara 4 playlist just nu. Så ni får gärna skicka era playlist till mig<3 Det skulle vara jätte fint faktiskt.

Men nu ska jag ta och avrunda. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback