Lördag, trevlig kväll=D

Är hemma nu och har varit det i cirka en halvtimme, ska snart lägga mig och plugga, men tydligen var det fler sidor vi skulle läsa än vad Kajsa sa tidigare i veckan, jag vet inte, det är väll bara att sätta sig och läsa det då, men det är bäst att jag gör det innan jag somnar tror jag. Börjar vara ganska trött. Sedan skulle vi typ få besök imorgon, kul=)

Jag har i alla fall haft en trevlig kväll på Lottas, inte för att jag har pratat så mycket engelska men om jag övar mer kommer jag garanterat bli bättre, annars ja skitsamma. Jag förstår verkligen vad dom säger, och bara det ör ju faktiskt bra övning, tycker jag i alla fall. Men det har iaf varit trevligt, dock har jag väldigt ont i magen, har druckit rätt mycket cola så jag får väll skylla mig själv kanske.
Har egentligen inte så mycket att säga faktiskt, jag undrar mest vars alla mina läsare är idag? Eller så beror det på min absolut sämsta uppdatering idag tror jag, skit samma.

Ska snart, om några minuter gratta HÄGGEN som fyller 16 Imorgon, söndag. Sedan ska jag faktiskt lägga mig och plugga, den här gången menar jag det verkligen också. Sedan sova!

Får se hur jag gör imorgon, ska kanske vara med Tove annars åker jag nog in till stan, men får se hur det blir med den biten, nu ska jag i alla fall avrunda detta inlägg med ett god natt! Kramen<3


Måste säga att det är en ganska bra bild av oss haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback