Lördag, one step closer

Woho, jag är så bra på att blogga, eller hur det nu var med den saken, det är en annan historia kan vi väll säga. Jag har inte ens något att säga idag, så varför ska jag engagera mig i att blogga egentligen.
Just nu sitter jag och väntar på att käket ska bli klart, sedan ska vi typ dra oss in till stan. Så om någon rolig människa vill göra något kan ni ju gärna höra av er.

Jag ber också om ursäkt för att jag lösenordsskyddade min blogg, men jag gjorde det igårkväll, och jag vet att jag tog bort det, men blogg.se var inte på min sida, så det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Jag hann inte heller skriva klart detta inlägg innan vi skulle käka su nu har jag ätit, great. Men vi skulle tydligen inte åka in till stan riktigt än. Inte för att jag vet när vi ska åka heller, men det blir säker jätte bra. VI skulle typ åka och hälsa på sara och mathias, kul, sedan vet jag inte om jag kanske ska försöka hitta någon rolig att vara med, vi får se.

Taggat att den här dagen gått snabt, morgondagen får gärna göra det också, bara för att jag vill att det ska bli måndag, och jag vill på skolan.
Och påtal om skolan så tror ni att jag kunde läsa något igår, nej det slutade med att jag lsäte 2  sidor, kanske 3, sedan somnade jag nog. Och på något sätt har jag lagt massmedier boken på stolen, men jag har verkligen inget minne av det alltså, sånna gånger blir man väldigt förvånad när man vaknar och tänker att man inte lagt undan boken men inser att jo det har jag vist. Så jag ska nog försöka göra det ikväll när jag kommer hem tror jag. Om jag orkar alltså, annars lär jag ju somna igen. Eller så blir det att plugga engelska, har ju test(?) på det på tisdag.
Ska börja kolla på estetiskaverksamheten också, även idtrotten, jaja, idrotten ska tydligen vara inne vecka 42, minns jag det nej!  Så det känns som jag har msisat en massa fast jag inte trott det, ändring på det Amanda.

Nu måste jag skynda mig och göra mig klar för vi ska tydligen åka alldeles strax så det är bäst jag ökar så dom inte åker utan mig, det skulle ju inte vara så roligt xD
Så ni får en bild från när jag, lisa, vigge och Malin fotade, igen haha.


Ni betyder grymt mycket<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback